Mag ik een bemoedigings- of begeleidingstraject volgen wanneer ik niet ziek ben, maar wel zwanger?

Natuurlijk! Wanneer je graag betaalbare begeleiding wil tijdens of na jouw zwangerschap, ben je van harte welkom. 

Wat is het verschil tussen een bemoedigings- en begeleidingstraject?

Bij het bemoedigingstraject staat bemoediging centraal. Dit komt onder andere terug in de kaartjes, brieven en cadeautjes die je zult ontvangen. De contactmomenten hebben betrekking op hoe het op dat moment met jou gaat en waar jij het graag over wil hebben. Het bemoedigingstraject is laagdrempelig en gericht op het hier en nu. Het begeleidingstraject gaat een stapje verder dan het bemoedigingstraject en hier gaan we aan de slag met het nemen van de regie in jouw situatie en werken we naar vastgestelde doelen toe.

Worden de trajecten of informatieavonden vergoed vanuit mijn zorgverzekeraar?

Helaas niet. Begeleiding door een Pedagoog (MSc) valt niet onder de reguliere of alternatieve zorg.

Ik wil dolgraag een traject of informatieavond volgen, maar ik kan het niet betalen. Kun je hierbij helpen?

Wanneer je het geld echt niet kunt missen, mag je ten alle tijden contact opnemen voor de mogelijkheden. We beloven echter niks, want ook hier thuis hebben we aan het einde van de maand graag brood op de plank.

Geef je ook informatieavonden aan verloskundigen?

Graag! Ik ben van origine geen verloskundige of arts, maar pedagoog en ervaringsdeskundige. Wanneer je denkt dat mijn kennis bijdraagt aan een groter begrip en betere begeleiding (I do!), neem dan gerust contact met me op.

Geef je ook begeleiding aan partners en (schoon)ouders?

Wanneer je als partner of ouder graag meer wilt weten over Hyperemesis Gravidarum, raden we je de interactieve informatieavond aan. Dit kan ook kleinschalig (vanaf 2 personen). Wanneer je liever 1 op 1 spart, is het mogelijk een enkele begeleidingssessie te boeken. 

Kan ik mijn aankoop annuleren of terugsturen?

Na aankoop spreken we een datum af waarop jij je dienst of product ontvangt (het boek en bemoedigingspakket vormen hierop een uitzondering). Wanneer je direct wilt starten, ga je ermee akkoord dat je afziet van de wettelijke bedenktijd van 14 dagen.

Wanneer de datum van de dienst in de toekomst ligt, heb je wettelijk gezien 14 dagen de tijd om je te bedenken en dan krijg je uiteraard je geld retour. 

Het boek kun je ten alle tijden terugsturen; het bemoedigingspakket is persoonlijk en uniek en volledig afgestemd op de ontvanger en hierdoor is het retourneren van dit pakket niet mogelijk. 

Kan ik een begonnen traject vroegtijdig beëindigen en krijg ik dan mijn geld terug?

Je mag ten alle tijden stoppen met het traject, maar restitutie van het gefactureerde bedrag is helaas niet mogelijk na de start van een traject. 

Ik heb een klacht. Wat nu?

We hopen van harte dat je blij wordt van onze producten en diensten. Indien je een klacht hebt, vinden we het fijn dit van je te horen. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dekleinedappereridder.nl

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.